Ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως συνθέτης και ειδικεύεται στον τομέα της σύγχρονης κλασσικής και ηλεκτροακουστικής μουσικής. Σπούδασε βιολί στο Ελληνικό Ωδείο Αθήνας και αργότερα συνέχισε τις σπουδές του στη μουσική σύνθεση, στο Πανεπιστήμιο του Hertfordshire της Αγγλίας. Στο διάστημα αυτό έγινε μέλος της φιλαρμονικής του Hertfordshire στα δεύτερα βιολιά και παρακολούθησε σεμινάρια και masterclasses με τον Jonathan Harvey. Το 2003 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό του στην ηλεκτροακουστική σύνθεση στο City University του Λονδίνου με καθηγητές τον Simon Emmerson και Denis Smalley.
Oι ηλεκτροακουστικές του συνθέσεις έχουν παρουσιαστεί στο Laban Solstice Festival (UK), Northern Exposure of Contemporary Dance Film and Video Festival (UK), Greenwich and Docklands International Festival (UK), Mercat de les Slors (SP), International Platform of Arts (PT), DAL NIENTE 3 Projects (UK), Synch Festival (GR), Athens Digital Week, Moving Silence Festival (DE), Video Art Festival (GR), Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Hebbel am Ufer (DE) και σε άλλες ραδιοφωνικές αναμεταδόσεις, διεθνώς.
Διδάσκει στη ΣΑΕ Ελλάδας/Ινστιτούτο Τεχνολογίας και η κύρια καλλιτεχνική δραστηριότητά του, συνίσταται σε αναθέσεις και συνεργασίες με χορογράφους, σκηνοθέτες και καλλιτέχνες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Οι πρόσφατες δραστηριότητές του περιλαμβάνουν τη μακράς διάρκειας Sound Art Performance Micropolitics of Noise στο Μουσείο Μπενάκη σε ανάθεση από το Marina Abramovic Institute και το NEON, τις αναθέσεις για το Hebbel Am Ufer-Hau Theatre στο Βερολίνο, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, την ίδρυση και ανακατασκευή του χώρου «Βυρσοδεψείο», την υλοποίηση της διαδραστικής ηχητικής εγκατάστασης «dreamgrove.org» για το Βυζαντινό Μουσείο της Αθήνας, 2008, και τη Biennale του Hong Kong, το 2009. Στην παρούσα έρευνά του, μελετά την ηθική του ήχου στην ακουστική οικολογία, μέσω του ανθρώπινου παράγοντα στη ζωντανή παρουσίαση ηλεκτροακουστικής μουσικής με βάση τα διαδραστικά συστήματα
Last modified: 09/05/2017